Reviews
“Wij zijn enorm blij dat we gekozen hebben voor een professionele ceremonie meester, zo hebben al onze gasten onbezorgd kunnen genieten en wij ook! Heel blij met de hulp en tips vooraf, bij vragen altijd snel antwoord gekregen. Op onze trouwdag zelf merkten wij pas echt wat Janneke allemaal voor ons deed, wij hoefden ons nergens zorgen om te maken alles werd geregeld door Janneke. Zonder Janneke weten wij niet of we wel zo’n perfecte dag zouden hebben gehad. Janneke bedankt!”
Robin en Joris Nijholt van den Bosch
“Wij wensen iedereen een Janneke toe! Wij zijn heel blij dat wij Janneke hadden gekozen als ceremoniemeester. Onze bruiloft was een dag waar wij onbezorgd hebben kunnen genieten, ze heeft ons ook heel fijn geholpen, ook met de voorbereidingen. Wij hebben niemand van de familie/vrienden hoeven vragen om deze zware taak op zich te nemen, iedereen heeft zo de hele dag kunnen genieten.”
Vincent en Soraya van Leuffen
” Wij zijn zo ontzettend blij dat we hebben gekozen voor Magnolia Weddingplanner. Door Janneke hebben wij, en alle gasten volop kunnen genieten van de perfecte dag. Alles was tot in de puntjes geregeld. Wij hadden 120 daggasten en 300 avond gasten, niets is haar te veel. Zelf niet na hoeven denken over een planning of aankleding en iedereen heeft een top dag gehad !”
Albert en Alisha de Boer - Romkes
We hebben genoten! We vonden de dag van voor tot achter in 1 woord FANTASTISCH! We zitten nog op een roze wolk en genieten mega na. Bijkomen van alle indrukken zal nog wel even duren, want jeetje wat een liefde en moois kwam er op ons af!
En natuurlijk is een dankjewel ook op z’n plek naar jou! We hebben een zorgeloze dag gehad zaterdag, waarin alles op rolletjes liep ook mede dankzij jou. Super waardevol & fijn
Jeroen en Babette Bode
“Heel eerlijk, we missen je nu al. Wat hadden we veel aan je tijdens het plannen van onze bruiloft.
Eerst was de vraag of we een ceremonie meester wilde of juiste en wedding planner. Maar omdat er duidelijk van ons twee, één iemand een control freak was, leek ons een ceremoniemeester beter.
Je hielp echt in alles, zelf al zat bij ons de stress tot over onze oren, zorgde je ervoor dat we ons weer rustig en kalm konden concentreren op de leuke dingen van het plannen.
Tijdens de bruiloft was je ook echt een kanjer, en iedereen zegt, tijdens de bruiloft merk je weinig van de mensen om je heen. Omdat je in een roes zit…
Nou één ding hebben we zekerste weten gezien, je rende letterlijk voor ons.
Ons grote wens was een ceremonie buiten en samen met de ons trouwambtenaar en de rest, zorgde jullie er gewoon een uur voor de ceremonie voor dat het een buiten ceremonie werd.
Alle gasten om ons heen, daar krijg je ook een dikke pluim van, want je bewaarde rust en regelmaat op onze bruiloft, ook toen onze ceremonie een half uur later pas kon beginnen.”
Elbert en Gerdiene van Os - van Beek
Contactformulier
en hoe we samen jullie mooiste dag kunnen gaan organiseren.
